lise klaveness

Derfor takket hun også nei to ganger da henvendelsen fra valgkomitéen kom. Samtidig økes presidentlønnen med flere hundretusen kroner.


Pin Pa Bunader Og Folkedrakter

Det var bare hyggelig og smigrende å.

. Lise Klaveness valgt som ny president i Norges Fotballforbund. Fikk advokatbevillingen tilbakekalt - nå har han saksøkt staten. Er det nå jeg må ombestemme meg om EU.

Trafikk og vêr i Vestland. 1334 Fare for snø- og sørpeskred i Trøndelag. Søndag blir tidligere Hjort-advokat Lise Klaveness høyst sannsynlig Norges første kvinnelige fotballpresident.

1343 Rune 40 gir nytt liv til gamle skatebrett. Klaveness blir den første kvinnelige presidenten i Norges fotballforbunds historie til stående applaus fra et. Lise Klaveness ble søndag valgt som tidenes første kvinnelige fotballpresident.

1343 Eckhoff vant jaktstarten i Kontiolahti. Mannefall i Manchester United Ronaldo går glipp av Manchester-derbyet. - Jeg har grublet veldig i inngangen til dette.

Lise Klaveness valgt til ny president i Norges Fotballforbund. ULLEVAAL STADION VG Lise Klaveness 40 blir tidenes første kvinnelige president i NFFs 110 år lange historie. Det er ikke noen ambisjon jeg har hatt jeg har ikke tenkt tanken engang.

Om få uker reiser hun til Qatar for å kritisere Fifa. Lise Klaveness kommer fra jobben som toppfotballdirektør i fotballforbundet. Det er den største ulempen med å jobbe både som advokat og fotballeder.

Lise Klaveness 40 var ikke interessert i den jobben. Jeg har jo aldri sett for meg at jeg skulle bli styreleder i Norges Fotballforbund.


Pin Pa Pimp My Bunad


Villa Lagasen Munthes Plass 46 1366 Lysaker Villa Eiendom


Pin Pa Bunadsvester


Alt Om Bunad Magasinet Dagbladet No Prinsesser Barn Hardanger


Kone Bunad Til Os Klaer Forkle Inspirasjon


Solje Sporesolje Smykker Solvsmykker Solv


100 Ar Gammel Vestfold Bunad 1932 Mod Finn Torget Moda Tekstiler Torget

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel